Säännöt!

Ilmoittautuessasi kursseille hyväksyt Tanssikoulu TNT säännöt. Kaikille kursseille ilmoittaudutaan etukäteen. Ilmoittautumiset tehdään osoitteessa tanssikoulutntjamsa.tapahtumiin.fi

Kurssipaikat
Kurssipaikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Tarjoamme jonotuspaikkoja täynnä oleville kursseille. Kurssimaksu on sitova. Tanssikoulu TNT ei palauta kurssimaksua, mikäli oppilas keskeyttää kurssin.

Huom. Mikäli kursseja joudutaan siirtämään eteenpäin koronarajoitusten vuoksi, ei kurssimaksuja palauteta, vaan tunnit pidetään heti rajoitusten niin salliessa.

Laskutus ja kurssimaksut

Tanssikoulun kurssimaksut maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä. Maksutapoina toimivat verkkomaksun ohella ePassi, Smartum, Eazybreak, Edenred, Tyky. Palautamme kurssimaksun ainoastaan lääkärintodistusta vastaan, lääkärintodistus on toimitettava palautusta varten meille kolmen viikon sisällä liikuntakiellon alkamisesta jotta voimme suorittaa palautuksen. Sairastapauksia jotka ovat neljä viikkoa tai alle ei korvata.

Vakuutus
Oppilaitamme ei ole vakuutettu, hoidathan vakuutukset kuntoon! Suosittelemme kaikille henkilökohtaista vapaa-ajan vakuutusta.

Kursseista
Mikäli kurssi ei toteudu ja se perutaan Tanssikoulun toimesta, palautetaan kurssimaksu. Tunnit voivat olla tauolla yleisinä lomaviikkoina (syys-, hiihtoloma) sekä pyhäpäivinä. Matkapuhelimet on pidettävä kiinni / äänettömällä tuntien aikana. Emme vastaa asiakkaiden henkilökohtaisista tavaroista.

Yleistä
Tanssikoulu TNT:llä on oikeus käyttää esiintymisissä otettuja kuvia. Tanssikoulu TNT voi dokumentoida tanssitunteja ja esityksiä kuvaamalla ja videoimalla. Kuvausmateriaalia voidaan käyttää opetustarkoitukseen, julkaisuissa ja nettisivuilla. Ilmoita kirjallisesti ohjaajalle, jos et anna lupaa kuvamateriaalin käyttöön.
Pidätämme kaikki oikeudet tilapäisiin tai pysyviin tunti- sekä opettajamuutoksiin.

Lisätietoja säännöistämme saat puhelimitse 045 106 1776/Marjo

Luo kotisivut ilmaiseksi!